Lifestyle

Trwa kampania herbatek funkcjonalnych marki Big-Active

Marka Big-Active realizuje kampanię reklamową promującą herbatki wspomagające odchudzanie. Spoty promujące produkty marki emitowane są w wiodących serwisach internetowych. Kampania potrwa do końca

Data publikacji: 2020-04-14

Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trwa kampania herbatek funkcjonalnych marki Big-Active

Kategoria: LIFESTYLE

 

Marka Big-Active realizuje kampanię reklamową promującą herbatki wspomagające odchudzanie. Spoty promujące produkty marki emitowane są w wiodących serwisach internetowych. Kampania potrwa do końca czerwca. 

 

W portfolio linii herbatek funkcjonalnych marki Big-Active znajdują się 3 produkty, będące suplementami diety. Każdy z nich ma inny skład, wspierający konkretne potrzeby organizmu w trakcie procesu odchudzania. Jednocześnie każda z herbatek z tej linii jest smacznym naparem, którego picie to prawdziwa przyjemność! 

 

Linia herbatek funkcjonalnych to wariant Active Burn spalanie, o smaku granatu i czerwonej pomarańczy, która wspomaga zarówno spalanie tkanki tłuszczowej, jak i pozwala na kontrolę bieżącej wagi. Oryginalna kompozycja zielonej herbaty i wyselekcjonowanych ziół, czyli herbatka 4 x Super Slim odchudzanie i oczyszczanie, pomaga w prawidłowym utrzymaniu masy ciała, spalaniu tkanki tłuszczowej oraz wydalaniu wody z organizmu. Słodko cytrusowa herbatka Slim Plus Anti Yoyo odchudzanie i stabilizacja wagi, wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej, ogranicza wchłanianie węglowodanów i zmniejsza łaknienie. Cena rekomendowana za opakowanie każdej z herbatek to 5,69 zł. 

 

Za kreację i przygotowanie spotów VOD odpowiada Agencja Carla Zuri, zakup mediów zrealizował dom mediowy MediaCom, a działania PR poświęcono agencji Big Picture. 

A to już wiesz?  Magda Bereda: Boję się o moich znajomych z Wrocławia. Dostali ostrzeżenie, że może ich zalać

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy